مراکز خرید روسیه
نوشته شده توسط : azar yousefi

فروشگاه های رامستور مسکو روسیه

فروشگاه های رامستور یکی از مراکز خرید و فروشگاه های معروف روسیه می باشد که در مسکو واقع شده است. شرکت رام انکور تاسیس کننده این فروشگاه در مسکو می باشد که در سال 1997 این فروشگاه بزرگ را در مسکو راه اندازی کرد. سهام اصلی فروشگاه رامستور متعلق به کوچ یک تبعه ترکیه ای می باشد. در سال 1999 فروشگاه رامستور رتبه اول را در بین فروشگاه های دیگر در مسکو و روسیه به دست آورد اما در سال های اخیر به دلیل فعالیت های زیاد دیگر فروشگاه ها سهام رامستور رو به کاهش است, اما هنوز به عنوان یک فروشگاه محبوب در روسیه شناخته می شود. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا به این فروشگاه معروف سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

فروشگاه های رامستور مسکو روسیه

مرکز خرید ناتیلوس مسکو روسیه

مرکز خرید ناتیلوس مسکو یکی از بهترین و معروف ترین مراکر خرید روسیه می باشد که در قلب روسیه واقع شده است. این مرکز خرید در سال 1998 در زمینی به مساحت 6000 متر مربع با بیش از 50 بوتیک و فروشگاه درب های خود را به روی گردشگران و مسافران تور روسیه گشود. مرکز خرید دارای دو رستوران ژاپنی و مدیترانه ای, کافی شاپ, سینما, تئاتر و ... می باشد. ساعت کاری مرکز خرید از 11:00 صبح تا 10:00 شب می باشد. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا به این مرکز خرید سر بزنید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

مرکز خرید ناتیلوس مسکو روسیه

گالری یلو کورنر سنت پترزبورگ روسیه

گالری یلو کورنر یکی از مراکز خرید و گالری های معروف روسیه می باشد که در سنت پترزبورگ واقع شده است. این گالری به دستور الکساندر دمتزوپل آنتوان در سال 2006 در یکی از قصر های معروف و معتبر بولشوی احداث شد. در این گالری انواع نقاشی ها, عکس ها, تابلو ها, کتاب های نویسندگان معروف و ... به فروش می رسد. علاقه مندان سفر با تور روسیه امکان این را دارند تا به این مرکز خرید رفته و از بودن در آن لذت ببرند و اقلام مورد نیازشان را تهیه کنند.

گالری یلو کورنر سنت پترزبورگ روسیه

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو روسیه

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید روسیه می باشد که در یک ساختمان تاریخی در 6 طبقه پذیرای مهمانان و گردشگران تور روسیه می باشد. در این مرکز خرید تمامی برند های معروف دنیا و تمامی وسایل مورد نیازتان را می توانید به راحتی تهیه کنید. برا گشتن این مرکز خرید یک روز کامل را باید صرف کنید و وسایل مورد نیازتان را پیدا کنید. مرکز خرید تی اس یو ام در خیابان پتروفکا واقع شده است. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو روسیه

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو روسیه

مرکز خرید اوروپتسکی مسکو روسیه

مرکز خرید اوروپتسکی مسکو یکی از مدرن ترین و شیک ترین مراکز خرید مسکو می باشد که تازه تاسیس نیز می باشد. این مرکز خرید در سال 2006 در روسیه افتتاح شد و با انواع برند های مختلف و به روز دنیا پذیرای مهمانان و مسافران تور روسیه می باشد. در این مرکز خرید سینما, رستوران, کافی شاپ, قسمت های مختلف برای بازی کودکان و ... موجود است. در سفرتان بهروسیه امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف در مسکو سر بزنید و به همراه عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.





:: برچسب‌ها: مراکز خرید روسیه, بهترین مراکز خرید روسیه, مراکز خرید معروف روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: